عکس ، نسل تازه فیات سی ینا محبوب ایرانیان، طرفدارانش را غافل گیر کرد

به گزارش وبلاگ دبستانیها، فیات سی ینا که در سال 1388 به بازار ایران آمد تبدیل به یکی از پرطرفدارترین خودروهای ایرانی شد تا جایی که علاقه مندان آن را ال90 ایتالیایی نامیدند.

عکس ، نسل تازه فیات سی ینا محبوب ایرانیان، طرفدارانش را غافل گیر کرد

به گزارش خبرگزاری وبلاگ دبستانیها، این خودرو در واقع از طریق فیات ایتالیا ولی در سایت برزیل (به منظور کاهش هزینه) مونتاژ می شد که توانست طرفداران زیادی در ایران پیدا کند.

حال شرکت فیات نسل نو این خودرو را معرفی کرده است؛ این نسل نو سی ینا دستخوش تغییراتی در ظاهر خود شده و حتی مدرن تر شده است. علاوه بر این، FIAT Grand Siena 2021 در قسمت داخلی خود چندین آیتم فناوری را ارائه می دهد.

فیات سی ینا 2021 نو تغییراتی در فضای داخلی خود دارد که از موارد فنی و ایمنی شروع می شود. علاوه بر این، وسیله نقلیه حتی جادارتر شده است، بنابراین راحتی بیشتری را برای کاربران خود تضمین می کند.

ایربگ دوبل، گیربکس شش سرعته اتوماتیک، گیربکس پنج سرعته دستی، ترمز ABS با EBD، قفسه مجله روی پشتی صندلی های جلو، سیستم سرگرمی Media Plus با بلوتوث، MP3 و USB، کارت SD و ورودی های AUX-IN و سیستم های کنترل پایداری و کشش وپشتیبانی موبایل و قفل برقی درب ها از جمله امکانات تازه این خودرو است.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "عکس ، نسل تازه فیات سی ینا محبوب ایرانیان، طرفدارانش را غافل گیر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، نسل تازه فیات سی ینا محبوب ایرانیان، طرفدارانش را غافل گیر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید