صدور 95 موافقت اصولی برای پروژه های گردشگری در گیلان

به گزارش وبلاگ دبستانیها، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، صدور 95 موافقت اصولی برای پروژه های گردشگری در گیلان صورت گرفت.

صدور 95 موافقت اصولی برای پروژه های گردشگری در گیلان

ولی جهانی اظهار کرد: با تشکیل کمیته فنی سرمایه گذاری با حضور اعضا، تعداد 98 پرونده مربوط به پروژه های سرمایه گذاری در استان گیلان مطرح شد.

وی اضافه کرد: از تعداد 98 پرونده، 90 پرونده به علت دارا بودن شرایط سرمایه گذاری در حوزه گردشگری مورد موافقت اعضا کمیته نهاده شد و مجوز صدور موافقت اصولی جهت ایجاد سرمایه گذاری در منطقه ها مختلف گیلان صادر شد.

مدیر کل میراث فرهنگی گیلان با اشاره به جزئیات بیشتر از طرح های سرمایه گذاری در این بخش بیان نمود: در این راستا صدور موافقت اصولی برای 3 هتل پنج ستاره در شهرستانهای فومن و رشت و بعلاوه صدور ایجاد مجتمع های گردشگری، اقامتگاه های سنتی و هتل و…از جمله مواردی بود که قرار شد سرمایه گذاری در این حوزه ها صورت پذیرد.

جهانی با بیان اینکه شهرستانهای رشت، شفت، فومن پیشتاز در زمینه جذب سرمایه گذاری هستند، گفت: شهرستانهای املش و سیاهکل در مرحله آخر جذب سرمایه گذار قرار دارند.

وی ادامه داد: استقبال مردم از کاربری بناها از مسکونی به گردشگری جهت اقامتگاه های سنتی و بومگردی در این پرونده بسیار بچشم میخورد که این امر نشان دهنده تمایل مردم استان گیلان جهت سرمایه گذاری در حوزه گردشگری می باشد.

مدیر کل میراث فرهنگی گیلان با اشاره به استقبال ویژه مردم برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری بیان نمود: بیش از 95 درصد پرونده هایی که جهت صدور موافقت اصولی و سرمایه گذاری در حوزه گردشگری مورد موافقت نهاده شده، با کاربری گردشگری بوده یا با کاربری مسکونی به گردشگری است.

منبع: همگردی

به "صدور 95 موافقت اصولی برای پروژه های گردشگری در گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور 95 موافقت اصولی برای پروژه های گردشگری در گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید