شجاعی: نمی توانم درباره ندای قلب صحبت کنم، عاشق پرسپولیس هستم

به گزارش وبلاگ دبستانیها، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس از پیوستن به جمع سرخ ها ابراز خوشحالی کرد.

شجاعی: نمی توانم درباره ندای قلب صحبت کنم، عاشق پرسپولیس هستم

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ دبستانیها، علی شجاعی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از امضای قرارداد 2 ساله با این باشگاه گفت: هر بازیکنی آرزو دارد برای باشگاه عظیم پرسپولیس بازی کند و مهم شاد شدن دل طرفداران است.

او اضافه کرد: پیشنهادات دیگر هم بود. با این حال اکنون هم نمی توان درباره ندای قلب صحبت کرد، اما سعی کردم باشگاهی را انتخاب کنم که از بچگی عاشقش بودم. وارد هر باشگاهی نشدم و از اول به باشگاه پرسپولیس آمدم، مذاکرات خوب بود و امروز به توافق رسیدیم. من به بازیکنی کنایه نزدم و خواهشا حاشیه درست نکنید.

شجاعی اعلام کرد: باشگاه پرسپولیس عظیم است و بازیکنان عظیمی دارد و هر بازیکنی به این تیم می آید باید با تمام تمرکز بازی کند. اگر یک دقیقه هم برای پرسپولیس بازی کنم با تمام وجود خواهد بود و کم نمی گذارم تا پرسپولیس دوباره قهرمان گردد و نتیجه لازم را بگیرد.

وی در سرانجام گفت: باید از باشگاه نساجی هم تشکر کنم. در این 2 سال خیلی روز های خوبی را پشت سر گذاشتم و مدیون آن هایی بودم که در نساجی به من یاری کردند، برای من زحمت کشیدند و هیچ وقت زحمات آن ها را فراموش نخواهم کرد و امیدوارم فصل آینده هم بهترین نتایج را بگیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شجاعی: نمی توانم درباره ندای قلب صحبت کنم، عاشق پرسپولیس هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شجاعی: نمی توانم درباره ندای قلب صحبت کنم، عاشق پرسپولیس هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید