سرپرست مرکز ملی نظام کیفیت و استاندارد های اتمی ایران منصوب شد

به گزارش وبلاگ دبستانیها، رئیس سازمان انرژی اتمی در حکمی سرپرست مرکز ملی نظام کیفیت و استاندارد های اتمی ایران را منصوب کرد.

سرپرست مرکز ملی نظام کیفیت و استاندارد های اتمی ایران منصوب شد

محمد اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی در حکمی جواد کریمی ثابت را به عنوان معاون سازمان و سرپرست مرکز ملی نظام کیفیت و استاندارد های اتمی ایران منصوب کرد.

در حکم رئیس سازمان انرژی اتمی به جواد کریمی ثابت آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان معاون اینجانب و سرپرست مرکز ملی نظام کیفیت و استاندارد های اتمی ایران منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، انقلابی گری، مردمداری، پاکدستی، فستادستیزی و قانون مداری در دولت مردمی با اتخاذ تدابیر مناسب در حل مسائل سازمان و کشور کوشا باشید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در ادامه خدمت به مهین عزیز اسلامی از درگاه حضرت احدیت مسألت می نمایم.

لازم به ذکر است؛ جواد کریمی ثابت، دارای سوابق اجرایی، علمی و پژوهشی متعددی بوده و از وی تا به امروز کتاب های علمی و مقالات پژوهشی گوناگونی در حوزه علوم و فناوری هسته ای منتشر شده است؛ او در حال حاضر عضو هیات علمی و استاد تمام مهندسی شیمی پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای است.

معاون سازمان انرژی اتمی ایران و رییس پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای، مشاور رییس سازمان انرژی اتمی در حوزه توسعه فناوری کوانتومی و رییس هیات مدیره انجمن هسته ای ایران از جمله سوابق مدیریتی و اجرایی وی بوده است.

از دیگر افتخارات جواد کریمی ثابت می توان به اخذ نشان ملی درجه سه پژوهش از ریاست محترم جمهوری در سال 1385 و انتخاب به عنوان مدیر نمونه جهادی در سازمان انرژی اتمی ایران در پنجمین همایش ملی مدیریت جهادی کشور در سال 97 و بعلاوه اخذ نشان دانش، اخلاق و کوشش از ریاست محترم سازمان انرژی اتمی ایران در سال 1397 اشاره نمود.

انتهای پیغام

وبلاگ دبستانیها سیاسی سیاست خارجی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سرپرست مرکز ملی نظام کیفیت و استاندارد های اتمی ایران منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست مرکز ملی نظام کیفیت و استاندارد های اتمی ایران منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید