رونمایی از هواپیمای یادبود مارادونا

به گزارش وبلاگ دبستانیها، هفته آینده از یک فروند هواپیمایی که به یاد ستاره فقید فوتبال آرژانتین ساخته شده است، رونمایی خواهد شد.

رونمایی از هواپیمای یادبود مارادونا

به گزارش وبلاگ دبستانیها به نقل از خبرآنلاین، هواپیمایی با نام TANGO D10S که برای ادای احترام به دیگو آرماندو مارادونا ستاره فقید فوتبال آرژانتین ساخته شده است، چهارشنبه آینده، 25 می در فرودگاه مورون واقع در شهر کاستلار رونمایی می گردد.

بر اساس اطلاعات، مجری این مراسم خوان پابلو سورین مدافع سابق تیم ملی آرژانتین خواهد بود و در ابتدای مراسم آهنگ Para siempre Diego (دیگو برای همواره) خوانده خواهد شد.

انتظار می رود چندین شخصیت از جهانی ورزش، هنر و تجارت در این مراسم حضور داشته باشند.

به گفته سازمان دهندگان این مراسم، این هواپیما به وسیله ماکسیمیلیانو باگناس هنرمند مواد پلاستیکی طراحی شده و یک مینی موزه شامل پیراهن ها و کفش های ورزشی مارادونا در آن تعبیه شده است.

جدیدترین مطالب

یک بار مصرف های پلاستیکی در کانادا ممنوع شد

2 هواپیمای ایرکانادا در آستانه برخورد قرار گرفتند

کانادا الزام واکسیناسیون را برای بعضی سفرها برداشت

نگهداری از نوزادان مجازی!

آن ها به روزنامه اوله گفتند، شرکت نمایندگان در این برنامه یک تجربه منحصر به فرد و غافلگیر نماینده خواهند داشت که در آن می توانند پیامی را که در غرفه ضبط شده برای دیگو بگذارند تا برای او به بهشت ببرند. بعلاوه آن ها می توانند به وسیله فناوری هوش مصنوعی، با صدا و تصویر، با او صحبت نمایند؛ و از او سوال بپرسند.

این هواپیما به دور جهان سفر خواهد نمود.

آن طورکه اشاره شد، هدف این است که هواپیما با تعدادی از بازیکنان قهرمان جام جهانی و هم تیمی های مارادونا در تیم ملی آرژانتین 86 به جام جهانی 2022 قطر برود، ضمن این که هواپیما به دور جهان سفر خواهد نمود و امضای افراد مشهور و همه کسانی که با آن سفر می نمایند را جمع آوری خواهد نمود.

بر روی این هواپیما عکس هایی از مارادونا در حال بوسیدن جام قهرمانی جام جهانی 1986 مکزیک نقش بسته، دست خدا و تصویر دیگری در جلوی هواپیما، بعلاوه امضای بزرگ دیگو در پشت هواپیما چاپ شده است.

منبع: خبرکانادا

به "رونمایی از هواپیمای یادبود مارادونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از هواپیمای یادبود مارادونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید