رستوران های معروف و پر هوادار در جزیره کیش

به گزارش وبلاگ دبستانیها، رستوران توتی فروتی

در ابتدا یکی از بهترین رستوران های جزیره را به شما معرفی می کنیم که در میان گردشگران بسیار هوادار دارد . توتی فروتی در امتداد سواحل نیلگون خلیج فارس قرار گرفته و علاوه بر منویی متنوع دارای فضایی زیبا و دل انگیز است . این رستوران در نزدیکی اسکله تفریحی واقع شده و دسترسی به آن آسان است و کار خود را از سال 1384 شروع کرده است و هم اکنون به یکی از معروف ترین ها تبدیل شده است . این رستوران انواع غذاهای لذیذ ایرانی ، فرنگی ، دریایی و فست فود را به بهترین شیوه طبخ و سرو می نماید. بعضی از مشتریان ترجیح می دهند غذای خود را در تراس چوبی این رستوران میل نمایند و ضمن صرف غذا شاهد مناظر زیبای دریا باشند . این رستوران دارای موسیقی زنده است بنابراین لحظاتی شاد و دوست داشتنی را برایتان رقم خواهد زد. برای اطمینان بیشتر بهتر است قبل از رفتن به این رستوران ، میز خود را رزرو کنید زیرا در بعضی ایام مشتریان این رستوران بیش از گنجایش آن است .

رستوران های معروف و پر هوادار در جزیره کیش

رستوران فودلند

رستوران بی نظیر فود لند در تور کیش بیش از دو هزار متر مربع مساحت و از سه سالن مجزا تشکیل شده است و هر کدام دارای دکوراسیون و نورپردازی ویژه ای است . منوی این رستوران تنوع بالای دارد و انواع خوراک های ایرانی ، بین المللی ، دریایی و فست فود را به بهترین شیوه طبخ و سرو می نماید . همچنین این مجموعه دارای دو کافی شاپ است که یک از آنها سفره خانه مراکشی است و انواع چای و قلیان را سرو می نماید . رستوران فود لند در خیابان دنیا و در نزدیکی بازار مرجان واقع شده است .

رستوران رویال استار

این رستوران یکی از پر طرفدارترین هاست و دارای فضای شیک و زیبا است . رویال استار دارای منوی متنوع است و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را به بهترین شکل طبخ و سرو می نماید.

رویال استار از سال 1391 شروع به کار نموده و با گذشت نزدیک به ده سال در زمره بهترین رستوران های جزیره کیش واقع شده است . این رستوران دارای دو فضای سرپوشیده و سر باز است که میتوانید که در مواقعی که هوا خوب باشد در محوطه بیرونی آن ، غذای مورد علاقه تان را میل کنید . پیشنهاد می کنیم غذاهای دریایی این رستوران را امتحان کنید که اغلب بسیار تازه و لذیذ هستند . در نظر داشته باشید که قیمت غذاهای این رستوران کمی بالاست اما کیفیت خوب غذاها شما را راضی می نماید.

رستوران شاندیز صفدری

رستوران شاندیز صفدری یکی از قدیمی ترین رستوران های جزیره کیش است که به دلیل داشتن موسیقی زنده و برنامه های بسیار شاد و مفرح به شهرت رسیده است . البته غذاهای این رستوران بسیار با کیفیت و خوشمزه است ، اما قیمت ها در آن کمی بالاست . همچنین تور استانبول ارزان را در سایت سفر باتو ببینید.

رستوران شاندیز فدری بسیار عظیم است و ظرفیت پذیرایی از پانصد نفر را دارد.

این رستوران تا مرکز شهر کمی فاصله دارد و در جاده دنیا و کمی بعد از پارک مرجان واقع شده است . منوی این رستوران بسیار متنوع غذایی است و پیشنهاد ما انواع کباب ها و غذاهای دریایی است . این رستوران همه روزه از 12 ظهر الی 3 بعد از ظهر و 8 شب الی 12:30 شب باز است و شب ها موسیقی زنده در آن برگزار می گردد .

منبع: لوکس تهران

به "رستوران های معروف و پر هوادار در جزیره کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران های معروف و پر هوادار در جزیره کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید