دومین کنفرانس ملّی مواد نوین در یزد برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ دبستانیها، خبرنگاران/یزد پژوهشکده مواد نوین سرامیکی سازمان جهاددانشگاهی یزد به منظور اشتراک ایده ها و یافته های پژوهشی و گفتگو اساتید، محققان و صنعتگران اقدام به برگزاری دومین کنفرانس ملّی مواد نوین با همکاری دانشگاه یزد در اواخر امسال می نماید.

دومین کنفرانس ملّی مواد نوین در یزد برگزار می گردد

این کنفرانس که چهارم اسفندماه سالجاری برگزار می گردد، در سه زمینه اصلی فراوری مواد نسوز و قطعات سرامیکی های تک، ساخت نانوسرامیک ها و فراوری بیومواد سرامیکی پزشکی به ارائه مقاله های علمی و تخصصی، سخنرانی های کلیدی، کارگاه های آموزشی، نشست های فنی و نمایشگاه دستاوردهای صنعتی می پردازد تا جامعه دانشگاهی و صنعتی کشور، فرصتی برای گفتگو و تعامل سازنده در راستای پیشرفت مواد و فناوری های نوین کشور به دست آورند.

وب سایت این دوره از کنفرانس به آدرس mcmi-mmc.ir راه اندازی شده و دبیرخانه کنفرانس آماده پذیرش مقالات پژوهشگران در محورهای کنفرانس شامل سرامیک های مهندسی، دیرگدازهای پیشرفته، کاربردهای نوین مهندسی مواد، مهندسی سطوح و پوشش های نوین، نانوپودر، نانوکاتالیست، نانوکامپوزیت، نانوبیومواد، نانوبیوتکنولوژی، جوشکاری و اتصال دهی نانو و میکرو، آلیاژهای شیشه ای، فولادهای پیشرفته و مواد و آلیاژهای هوشمند، است.

آخرین مهلت ارسال مقالات به این دوره کنفرانس پانزدهم دی 1400اعلام و مقرر شده است که نتایج داوری مقالات سی ام دی ماه اعلام گردد، بعلاوه 15 بهمن ماه آخرین مهلت ثبت نام در این کنفرانس اعلام شده است.

علاقمندان می توانند مقالات خود را به وسیله سایت کنگره ارسال نمایند و در صورت احتیاج به کسب اطلاعات بیشتر به دبیرخانه کنفرانس واقع در آدرس یزد، صفائیه، میدان عالم، بلوار شهدای گمنام، سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد، پژوهشکده مواد نوین سرامیکیف مراجعه یا با شماره تلفن 31622023-035 تماس حاصل نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دومین کنفرانس ملّی مواد نوین در یزد برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین کنفرانس ملّی مواد نوین در یزد برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید