خبرنگاران مصرف الکل در خوزستان 39 نفر را به کام مرگ کشاند

به گزارش وبلاگ دبستانیها، اهواز - خبرنگاران - سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در پی مصرف الکل در استان خوزستان 502 نفر دچار مسمومیت شدند که از این تعداد 39 نفر فوت کردند

خبرنگاران مصرف الکل در خوزستان 39 نفر را به کام مرگ کشاند

دکتر فرهاد ابول نژادیان شامگاه سه شنبه در گفت و گوی تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز خوزستان گفت: نخستین فرد با عارضه مسمومیت الکلی در تاریخ 16 اسفند به بیمارستان مراجعه کرد که تا به امروز 20 اسفند تعداد مسمومیت با الکل به 502 نفر رسید.

وی با بیان این که تا به امروز در مجموع 39 نفر جان خود را از دست داده اند شرح داد: 37 نفر از فوتی ها در اهواز و 2 فوتی در رامهرمز هستند که از این تعداد 38نفر مرد و یک نفر زن است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان نمود: میانگین سنی این افراد مسموم 34 سال است که کم سن ترین فوتی ها 15 ساله و مسن ترین آنها 72 ساله است.

وی بیان نمود: در تاریخ 18اسفند بیشترین میزان مراجعه کنندگان را شاهد بودیم که در یک روز 218 نفر به بیمارستان های استان مراجعه کردند در روز 19 اسفند 170 نفر و در 20 اسفند 49 نفر با مسمومیت ناشی از متانول مراجعه کردند.

ابول نژادیان تاکید نمود: شایعاتی مبنی بر تاثیر مثبت الکل برای مقابله با الکل از سوی سودجویان منتشر شد لذا از مردم خواهش میکنیم به هیج وجه اقدام به خوردن الکل نکنند جراکه هیج گونه اثر در فرایند درمان کرونا ندارد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران مصرف الکل در خوزستان 39 نفر را به کام مرگ کشاند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مصرف الکل در خوزستان 39 نفر را به کام مرگ کشاند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید