خبرنگاران تسلیت استاندار آذربایجان شرقی برای درگذشت مدیرعامل آتش نشانی تبریز

به گزارش وبلاگ دبستانیها، تبریز - خبرنگاران - استاندار آذربایجان شرقی امروز پنجشنبه در پیامی، درگذشت مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز را تسلیت گفت.

خبرنگاران تسلیت استاندار آذربایجان شرقی برای درگذشت مدیرعامل آتش نشانی تبریز

در پیام محمدرضا پورمحمدی به مناسبت درگذشت آتش پاد دوم، محمد قلیزاده، آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت جناب آقای محمد قلی زاده، مدیرعامل تلاشگر سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تبریز موجب تالم و تاثر فراوان شد. مدیری ایثارگر که پس از شیوع بیماری کرونا در استان، در خط مقدم پیشگیری از این بیماری و ضدعفونی کردن اماکن عمومی و معابر شهر تبریز تلاش کرد و خود نیز در این جهت به بیماری کرونا مبتلا شد و پس از چند روز تحمل درد و رنج ناشی از این بیماری، جان به جهان آفرین تسلیم کرد.

اینجانب فقدان این مدیر متعهد و سختکوش را به خانواده محترم و همکاران گرامی ایشان و شهروندان تبریزی تسلیت گفته و رضوان الهی را برای آن مرحوم مسئلت می نمایم.

آتش پاد دوم محمد قلیزاده، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در اثر ابتلا به ویروس کرونا پس از چندین روز مبارزه با این ویروس امروز فوت کرد.

به گزارش وبلاگ دبستانیها، وی از مهر سال 97 به عنوان مدیرعامل در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز مشغول به خدمت بود و همواره از هیچ تلاشی برای امدادرسانی و خدمت به همشهریان خود در صحنه های نبرد با آتش دریغ نکرد.

قلیزاده در حادثه آتش سوزی اخیر بازار بزرگ تبریز نیز نقش محوری ایفا کرد و با از جان گذشتگی در میان شعله های آتش، به مدیریت و فرماندهی آتش نشانان ایثارگر تبریز پرداخت.

وی در عملیات های اخیر ضدعفونی معابر که برای مقابله با ویروس کرونا انجام می شد، به صورت شبانه روزی حضور می یافت و به این ویروس مبتلا شد و امروز پنجشنبه جان به جان آفرین تسلیم کرد.

629 نفر در آذربایجان شرقی به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد حدود 30 درصد را شهروندان تبریزی تشکیل می دهند و این بیماری تا به امروز جان 59 فرد مبتلا را در این استان گرفته است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تسلیت استاندار آذربایجان شرقی برای درگذشت مدیرعامل آتش نشانی تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تسلیت استاندار آذربایجان شرقی برای درگذشت مدیرعامل آتش نشانی تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید