جاذبه های گردشگری استرالیا

به گزارش وبلاگ دبستانیها، آیا می دانستید که کشور استرالیا از تمامی کشورهای جهان در عرض جغرافیایی پایین تری قرار گرفته است؟ اگر می خواهید با تور استرالیا به این جزیره بسیار عظیم در نیمه جنوبی کره زمین سفر کنید باید با مناطق و جاذبه های گردشگری استرالیا آشنا شوید. در ادامه با دورونزدیک همراه باشید...

جاذبه های گردشگری استرالیا

در حالی که بیشتر مردم اولین چیزی که از تور استرالیا به ذهن آن ها خطور می نماید رفتن به شهر سیدنی استرالیا است اما ما پیشنهادات دیگری داریم، جاذبه های گردشگری دیگری هم وجود دارد. مناطق و آثار تاریخی و فرهنگی که اکنون جزو مراکز توریستی استرالیا به شمار می فرایند. در این نوشته همراه ما باشید تا با 5 مقصد گردشگری فوق العاده در استرالیا آشنا شوید.

1.ملبورن (melbourne)

اینجا بهشت روی زمین نامیده شده است. شهری دیدنی به اندازه سیدنی و در کنار آب های شفاف و کریستالی اقیانوس با جاذبه های توریستی و گردشگری مثال زدنی در دنیا و مراکز خرید و ... است. جمعیت اینجا 3 میلیون نفر است.

اگر در شهر ملبورن اقامت چند روزه دارید حتما این جاذبه های گردشگری را پیشنهاد می کنیم ببینید :

موزه مهاجرت (ImmigrationMuseum)

موزه گنجینه طلا (Gold Treasury Museum)

زندان قدیمی ملبورن (Old Melbourne Gaol (Jail))

گالری ملی ویکتوریا (National Gallery of Victoria)

مرکز کارهای علمی (Scienceworks)

باغ های سلطنتی (Royal Botanic Gardens)

باغ فیتزروی (FitzroyGardens)

باغ گنجینه (Treasury Gardens)

آکواریوم ملبورن (MelbourneAquarium)

2.داروین (Darwin)

اگر با تور استرالیا به این سرزمین سفر می کنید، به قسمت شمالی این جزیره پهناور سری بزنید جایی که شهر تاریخی داروین را پیدا خواهید کرد. شهری که در سال های 1864 توسط هلندی ها و فرانسوی ها اشغال شد و در جنگ دنیای دوم به عنوان پایگاه مشترک جبهه متفقین انتخاب شده بود. جالب است بدانید این شهر 64 بار توسط ژاپنی ها در جنگ دنیای مورد حمله قرار گرفته است. چیزی که افراد کمی به آن توجه می نمایند. اگر می خواهید درباره تاریخ استرالیا بیشتر بدانید سفر به این شهر را در تور استرالیا از دست ندهید.

جاذبه های گردشگری این شهر عبارتند از:

پارک ملی ککادو (Kakadu National Park)

آرنهم لند (Arnhem Land)

آبشار جیم جیم (Jim Jim Falls)

پارک ملی لیچفیلد (Litchfield National Park)

مزرعه کورکودیل داروین (Darwin Crocodile Farm)

تریلر لاراپینتا (The Larapinta Trail)

پارک اولگاس (The Olgas Park)

پارک حفاظت از سنگ مرمر شیطان (Devils Marbles Conservation Park)

خرید

تهران مشهد

تهران آنتالیا

3.سیدنی (Sydney)

بازدید از شهر سیدنی در تور استرالیا باید در ابتدای لیست شما باشد. زیبایی منحصر به فرد این شهر در تمام دنیا آن را به یکی از مهم ترین مقصدهای توریستی استرالیا تبدیل نموده است. گذشته از نمای پر زرق و برق و منظره دیدنی بندر سیدنی و خط ساحلی استرالیا، جاذبه های گردشگری و توریستی متعددی هم دارد که نباید دیدن آن ها را از دست بدهید. بلیط تهران استانبول | بلیط استانبول تهران

تعدادی از آن ها را برای شما بیان می کنیم که به لیست خود در تور استرالیا اضافه کنید:

محله The Rocks (The Rocks Neighbourhood)

اپرای سیدنی (Sydney Opera House)

بندر سیدنی (Sydney Harbour)

بندر Darling (Darling Harbour)

پارک المپیک سیدنی (Sydney Olympic Park)

برج AMP (AMP Tower)

سواحل سیدنی (Sydney Beaches) از جمله: Bondi و Manly

4.جزیره فراسر (Fraser Island)

آیا تابه حال به این فکر نموده اید که عظیمترین جزیره شنی دنیا چه شکلی است؟ اگر به دنبال دیدن چنین جزیره ای هستید آن را در جنوب غربی کوئینزلند خواهید یافت. حتما این جزیره را در لیست مقاصد گردشگری خود در تور استرالیا اضافه کنید. این منطقه 184 هزار هکتاری با سواحل رویایی به طول 120 کیلومتر بسیار دیدنی وفوق تصور شما است. اینجا قسمتی از بهشت روی زمین است.

5.سد عظیم ریف (Great Barrier Reef)

اینجا نزدیک به 10 هزار سال پیش، درست بعد از گذشت آخرین عصر یخبندان، یکی از قدیمی ترین صخره های مرجانی زنده در دنیا بوده و حالا هم یکی از عظیمترین صخره های مرجانی دنیا است. این صخره ها با طولی بیش از 2125 کیلومتر در امتداد منطقه ای با مساحتی بیش از 230 هزار کیلومترمربع قرار گرفته است و به صراحت به عنوان یکی از عجایب دنیا نامگذاری شده است. فقط مرجان های زیبا تمام زیبایی این منطقه نیست، بیش از 2000 نوع مختلف ماهی و بیش از 500 گونه از پولیپ های مرجانی را باید اضافه کنید. اگر واقعا می خواهید به این سایت شگفت انگیز گردشگری در تور استرالیا دیدن کنید باید جهت خود را از دو شهر کایرنز (Cairns) و تانسویل (Townsville) که در نزدیکی این جاذبه گردشگری استرالیا هست انتخاب کنید.

منبع: دور و نزدیک

به "جاذبه های گردشگری استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های گردشگری استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید