ثبت نام بیش از 8000 تیم در رویداد ملی گام دوم دانشگاه زمینه ساز فراوری دانش بنیانی خواهد بود

به گزارش وبلاگ دبستانیها، معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: طی چهار ماه گذشته بیش از 500 برنامه فناورانه در راستای رویداد ملی گام دوم در واحد های دانشگاهی برگزار شده و نزدیک به 20 هزار دانشجو و عضو هیات علمی از این رویداد استقبال نمودند.

ثبت نام بیش از 8000 تیم در رویداد ملی گام دوم دانشگاه زمینه ساز فراوری دانش بنیانی خواهد بود

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ دبستانیها، معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برگزاری رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی در خرداد ماه عنوان نمود: رویداد ملی گام دوم دانشگاه با هدف ایجاد بستری جهت ایجاد کسب و کارهای نوپا و دانش بنیانی و فرصتی برای اشتغال آفرینی دانشجویان دانشگاه در چهلمین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی برنامه ریزی شده است. طی چهار ماه گذشته بیش از 500 برنامه فناورانه در راستای رویداد ملی گام دوم در واحدهای دانشگاهی برگزار شده و نزدیک به 20 هزار دانشجو و عضو هیات علمی از این رویداد استقبال نمودند.

وی اضافه کرد: از این تعداد دانشجو و عضو هیات علمی 8161 تیم در سامانه رویداد ثبت نام شده¬اند. از بین تیم¬ها تعداد 3000 تیم به وسیله دبیرخانه رویداد انتخاب شده و برای حضور در رویداد ملی گام دوم معرفی خواهند شد. تعداد ثبت نامی ها در بخش گروه های پژوهشی و زیرساخت برابر 3546 و در بخش ایده و استارتاپ و شرکت هاب فناور و خلاق 4615 تیم می باشند. برای تمامی تیم های ثبت نام شده بصورت هماهنگ یک مدل شناسنامه تهیه می گردد و در اردیبهشت ماه دوره های توانمند سازی برای منتخبین رویداد برگزار می گردد.

دکتر دهقانی فیروزآبادی در سرانجام گفت: رویداد ملی گام دوم دانشگاه فرصتی است تا تیم های راه یافته به این رویداد، ایده های فناروانه و محصولات دانش بنیانی خود را به بزرگترین صنایع کشور، صندوق های سرمایه گذاری، شتاب دهنده های خصوصی و صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه جهت جذب تسهیلات و سرمایه گذاری عرضه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ثبت نام بیش از 8000 تیم در رویداد ملی گام دوم دانشگاه زمینه ساز فراوری دانش بنیانی خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام بیش از 8000 تیم در رویداد ملی گام دوم دانشگاه زمینه ساز فراوری دانش بنیانی خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید