تولد صدسالگی جلال در خانه پدری

به گزارش وبلاگ دبستانیها، محبوبه کاظمی دولابی توسعه گر فرهنگی که خانه پدری جلال آل احمد را در دست بازسازی و بهره برداری دارد، درباره این مراسم گفت: سال جاری نکوداشت صدمین سال تولد جلال آل احمد را با برگزاری مراسمی در حضور جمعی از فرهنگیان برگزار می کنیم.

تولد صدسالگی جلال در خانه پدری

این توسعه گر فرهنگی با بیان اینکه در این مراسم از خاندان جلال آل احمد نیز دعوت شده است گفت: من به همراه محمدحسین دانایی خواهرزاده جلال، مهدی حمزه نژاد رئیس دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه علوم و صنعت و مشاور طرح بازسازی و احیای خانه پدری جلال درباره جلال، خانه پدری، روند بازسازی و یکصدسال تعهد فرهنگی و روشنفکری متعهدانه سخنرانی خواهیم کرد.

او با اشاره به اینکه بازسازی خانه پدری جلال تا انتها سال ادامه خواهد داشت گفت: مهمانان مراسم نکوداشت، ضمن شرکت در این برنامه از بازسازی های انجام گرفته در خانه نیز تماشا خواهند کرد و در جریان بازسازی و بهره برداری از آن قرار خواهند گرفت.

کاظمی دولابی گفت: این مراسم روز پنجشنبه دوم آذر در آستانه صدمین سال تولد جلال از ساعت 15 تا 17 در خانه پدری جلال واقع در محله سنگلج، خیابان کارکن اساسی برگزار می گردد.

منبع: گردشبان

به "تولد صدسالگی جلال در خانه پدری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولد صدسالگی جلال در خانه پدری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید