تاریخ احتمالی معرفی آیفون SE نو فاش شد

به گزارش وبلاگ دبستانیها، بر اساس اعلام راس یانگ که یکی از افشاگران مشهور به شمار میرود، فراوری نمایشگر نسل تازه آیفون SE از ماه جاری شروع می گردد و از حدود دو ماه دیگر هم کلید انبوه این گوشی کلید می خورد. با توجه به زمان فراوری انبوه نسل سوم آیفون SE، این افشاگر اعلام نموده که در نیمه دوم ماه آوریل (اوایل اردیبهشت) یا در دیرترین حالت در اوایل ماه می (اواخر اردیبهشت) شاهد رونمایی از این گوشی خواهیم بود. باید خاطرنشان کنیم نسل اول و دوم آیفون SE در فصل بهار معرفی شده اند و به نظر می رسد نسل سوم این گوشی هم در همین فصل از راه می رسد.

تاریخ احتمالی معرفی آیفون SE نو فاش شد

خبرگزاری بلومبرگ هم مدتی قبل گزارش داد که اپل در فصل بهار با برگزاری یک رویداد از آیفون SE تازه رونمایی خواهد نمود. همان طور که احتمالا می دانید، آیفون SE 3 از نظر ظاهری هیچ تفاوتی با نسل قبلی خود ندارد که آن هم مبتنی بر طراحی آیفون 8 است. بنابراین باید انتظار بهره گیری از نمایشگر 4.7 اینچی LCD، دکمه هوم حاوی تاچ آی دی و حاشیه های ضخیم اطراف نمایشگر را داشته باشیم. هنوز درباره تراشه این گوشی با قاطعیت نمی توانیم اظهارنظر کنیم ولی به نظر می رسد همراه با تراشه A15 از راه می رسد و به همین دلیل از اینترنت 5G هم پشتیبانی می نماید.

به غیر از این گوشی، درباره نسل چهارم آیفون SE هم تا به امروز گزارش های زیادی منتشر شده و گفته می گردد اپل برای آن از طراحی مشابه آیفون XR استفاده خواهد نمود. اگرچه در ابتدا گفته می شد که این گوشی در سال 2024 از راه می رسد، ولی راس یانگ به تازگی اعلام نموده که در سال 2023 با این گوشی ارزان روبه رو خواهیم شد.

گفته می گردد این گوشی از نمایشگر 5.7 اینچی بهره می برد که 1 اینچ کامل بزرگ تر از نسل قبلی خود است. مینگ-چی کو، یکی دیگر از تحلیلگران مشهور اپل هم در گزارش های خود به بزرگ تر بودن نمایشگر این گوشی اشاره نموده است.

یکی از شرکت های مشهور دنیا که در حوزه اقتصادی فعالیت دارد، مدتی قبل گزارشی منتشر کرد که در آن آمده نسل تازه آیفون SE می تواند میلیون ها کاربر اندروید را به کاربر آیفون تبدیل کند. در بخش دیگری از تحلیل شرکت J.P. Morgan آمده که در سال 2022، اپل حدود 30 میلیون واحد از نسل تازه آیفون SE را راهی بازار می نماید و آمار فروش کل آیفون ها در این سال به 250 میلیون واحد می رسد که 10 میلیون بیش از سال 2021 محسوب می گردد. اگرچه این گزارش نسبت به فروش بالای آیفون SE 3 بسیار خوش بین است، اما معین نیست که مجذوب کنندهیت این گوشی برای کاربران اندروید تا چه زمانی دوام می آورد.

با وجود اینکه گوشی های سری آیفون SE به علت داشتن قیمت مناسب هواداران زیادی دارند، اما از طرف دیگر باید خاطرنشان کنیم در این محدوده قیمتی، کاربران به چندین گوشی اندرویدی مجذوب کننده هم دسترسی دارند. از جمله شرکت هایی که توجه ویژه ای به این بازار نشان داده اند می توانیم به سامسونگ و شیائومی اشاره کنیم که بر اساس تازهترین گزارش های منتشر شده، بعد از اپل پیروز به تصاحب رتبه دوم و سوم بازار دنیای موبایل شده اند.

اولین نسل آیفون SE در سال 2016 معرفی گردید و از همان ابتدا کاربران زیادی از این گوشی استقبال کردند. بعد از 4 سال انتظار، اپل نسل دوم این گوشی را با قیمت 399 دلار معرفی کرد و به علت داشتن چیپست قدرتمند و قیمت مناسب، این گوشی هم با استقبال گسترده کاربران روبه رو شد. با وجود اینکه ظاهرا نسل سوم این گوشی هیچ تفاوتی با نسل دوم ندارد و تنها تفاوت کلیدی آن بهره گیری از چیپست تازه است، به احتمال زیاد این گوشی هم توجه کاربران زیادی را جلب می نماید.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ

به "تاریخ احتمالی معرفی آیفون SE نو فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ احتمالی معرفی آیفون SE نو فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید