برگزاری مجازی برنامه های هفته پژوهش در سال جاری

به گزارش وبلاگ دبستانیها، خبرنگاران/زنجان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه زنجان گفت: با توجه به شیوع کرونا امسال برنامه های هفته پژوهش به صورت مجازی و یا با رعایت پروتکل های بهداشتی و تعداد محدود شرکت کننده از تاریخ 15 الی 20 آذرماه برگزار خواهد شد.

برگزاری مجازی برنامه های هفته پژوهش در سال جاری

جمال داوودی شامگاه دیروز (17 آبان ماه) در حاشیه جلسه هفته پژوهش که در محل استانداری زنجان برگزار شد، در جمع وبلاگ دبستانیها با بیان اینکه برنامه های هفته پژوهش از 15 الی 20 آذرماه همزمان با سراسر کشور در استان زنجان برگزار می شود، اظهار کرد: برنامه های هفته پژوهش امسال با شعار پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت کمیته جشنواره برگزیدگان پژوهش و فناوری بر عهده دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه است، اضافه نمود: ستاد جشنواره دارای سه کمیته است که مسئولیت کمیته جشنواره دانش آموزی با اداره کل آموزش و پرورش استان و مسئولیت نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار با پارک علم و فناوری استان است.

این مسئول با بیان اینکه شهرداری زنجان مسئولیت برنامه های تبلیغاتی و دانشگاه آزاد اسلامی استان مسئولیت کمیته جشنواره دانشجویی را بر عهده دارند، شرح داد: به دستگاه های استان برای نمایشگاه مجازی پیشنهاد شد تا از محصول فناورانه خود فیلم برداری کرده و در قالب فیلم محصول خود را معرفی کنند تا در سایت ستاد هفته پژوهش برای عموم به اشتراک گذاشته شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه زنجان با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور، اعلام نمود: با توجه به شرایط کرونایی موجود، امسال همه برنامه های هفته پژوهش به صورت مجازی یا با رعایت پروتکل های بهداشتی و نفرات محدود برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برگزاری مجازی برنامه های هفته پژوهش در سال جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مجازی برنامه های هفته پژوهش در سال جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید