اجرای طرح پیاده راه از سی وسه پل تا میدان امام علی تا دوسال آینده

به گزارش وبلاگ دبستانیها، علیرضا صلواتی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: در صورتی که طرح مترو تا دو سال دیگر در محدوده دروازه دولت به اتمام برسد، طرح پیاده راه از سی و سه پل تا هتل پل، میدان انقلاب، چهار باغ عباسی، میدان امام حسین (ع)، خیابان سپه، حافظ، کوچه کرمانی و میدان امام علی (ع) انجام می شود.

اجرای طرح پیاده راه از سی وسه پل تا میدان امام علی تا دوسال آینده

وی بیان داشت: طرح مطالعاتی در خصوص پیاده راه کردن برخی از محلات قدیمی اصفهان از جمله محلات قدیمی رهنان در حال انجام است که تا دو سال آینده به صورت کامل به اجرا گذاشته می شود.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری اصفهان شرح داد: با پیاده راه شدن جهت سی وسه پل تا میدان امام علی (ع) درصدد به کارگیری ماشین، موتور برقی و اتوبوس های برقی در سیستم حمل و نقل این محدوده هستیم تا با این اقدام یک جهت گردشگری برای حمل و نقل بازدیدکنندگان و عابران ایجاد شود.

وی با اشاره به محدودیت ترافیکی در میدان امام حسین (ع) به دلیل راه اندازی ایستگاه اول و دوم مترو گفت: به دلیل راه اندازی مترو، محدوده میدان امام حسین (ع) بسته است که تا خاتمه ماه جاری جهت خیابان طالقانی، چهارباغ عباسی، چهارباغ پائین و باغ گلدسته آزاد شده و سبب روان شدن بار ترافیک در این محدوده می شود.

صلواتی گفت: بدنبال اعمال محدوده طرح ترافیک هستیم که با اجرای این طرح باید یک هسته مرکزی پیاده محور و جهتهای گردشگری جایگزین شود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اجرای طرح پیاده راه از سی وسه پل تا میدان امام علی تا دوسال آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح پیاده راه از سی وسه پل تا میدان امام علی تا دوسال آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید