5 روش برای هک بازی دایناسور گوگل کروم

به گزارش وبلاگ دبستانیها، بسیاری از کاربران با بازی دایناسور گوگل کروم آشنایی دارند که در صورت قطع شدن اینترنت، سروکله آن پیدا می گردد. این یک بازی بی خاتمه محسوب می گردد که در آن فقط باید رکورد جدیدی ثبت کنید. اما اگر می خواهید با روش های ساده بازی دایناسور گوگل کروم را هک کنید، در ادامه به 5 روش ساده برای این کار می پردازیم.

5 روش برای هک بازی دایناسور گوگل کروم

آغاز بازی

اول از همه باید بگوییم که این بازی به طور معمول هنگام قطع اینترنت در گوگل کروم پدیدار می شود. اما اگر می خواهید هنگام وصل بودن اینترنت هم این بازی را اجرا کنید، کافی است عبارت chrome://dino را در نوار آدرس تایپ کنید.

بعد از این کار، راست کلیک کنید و بر روی گزینه inspect کلیک کنید. به غیر از این روش، می توانید کلیدهای Ctrl + Shift + I را بفشارید. حالا در پنل باز شده باید تب Console را انتخاب کنید و در این بخش کدهایی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم، وارد کنید.

1. تغییر سرعت

آیا به نظر شما این دایناسور سرعت خیلی بالایی دارد و می خواهید سرعت آن را کاهش دهید؟ این روش هک بازی دایناسور کروم مستقیما منجر به ثبت رکوردهای بهتر نمی شود اما در هر صورت می تواند تجربه کاربری این بازی را تغییر دهد.

برای تغییر سرعت این دایناسور، کد زیر را در بخش Console وارد کنید و سپس Enter را بزنید. در این کد، می توانید سرعت را از 1000 به عدد دلخواه خود مانند 0.1 یا 1100 تغییر دهید. البته به خاطر داشته باشید که اگر این عدد بیش از حد پایین یا بالا باشد، رابط کاربری بازی دچار مشکل می شود و فقط یک صفحه خالی به نمایش درمی آید.

Runner.instance-.setSpeed(1000)

2. شکست ناپذیر کردن دایناسور

اگر این بازی را اجرا نموده باشید، مطمئنا می دانید که دایناسور در صورت برخورد به هر نوع مانعی، مانند پرنده یا کاکتوس، پیغام Game Over نمایش داده می شود. اما با بهره گیری از فقط دو خط کد، دایناسور از تمام موانع رد می شود و می توانید رکوردهای بسیار بالایی را ثبت کنید.

در ادامه سه کد جداگانه را می توانید ببینید. برای شکست ناپذیر کردن ابتدا کد نخست را وارد کنید و بعد از فشردن کلید Enter، همین کار را برای بخش کد دوم تکرار کنید. کد سوم هم این قابلیت را غیرفعال می نماید تا بتوانید بازی را به صورت عادی تجربه کنید.

var original = Runner.prototype.gameOver

Runner.prototype.gameOver = original

3. کنترل پرش

یکی دیگر از روش های هک بازی دایناسور کروم مربوط به کنترل پرش آن است. به صورت پیش فرض، عدد مربوط به پرش این دایناسور بر روی 10 تنظیم شده ولی با بهره گیری از کد زیر می توانید به جای 10 هر عدد دیگری را وارد کنید.

Runner.instance-.tRex.setJumpVelocity(10)

4. ثابت ماندن دایناسور

در این روش، دایناسور در همان مکان ابتدایی خود ثابت باقی می ماند ولی رکوردهای جدید ثبت می شود. به عنوان مثال اگر سر کار با دوستان خود می خواهید با این بازی مسابقه بگذارید، با این روش حتی قبل از آغاز بازی هم شما رکورد بسیار بیشتری خواهید داشت. برای این کار هم فقط باید کد زیر را در بخش Console وارد کنید.

Runner.instance-.playingIntro = true

زمانی که احساس کردید رکورد قابل توجهی به دست آمده، با تایپ کد زیر بازی به حالت عادی برمی شود.

Runner.instance-.playingIntro = false

5. رکورد سفارشی

اگر به هر دلیلی می خواهید رکورد خود را به صورت دستی جابه جا کنید، با این روش به راحتی می توانید چنین کاری را انجام دهید. قبل از اجرای بازی، کد زیر را تایپ کنید و سپس بازی را اجرا کنید. با این کار رکورد بازی از صفر آغاز نمی شود. در این کد، می توانید عدد 12345 را به عدد دلخواه خود تغییر دهید.

Runner.instance-.distanceRan = 12345

البته باید خاطرنشان کنیم اگر مثلا عدد 99998 (که بالاترین رکورد بازی محسوب می شود) را وارد کنید، در بازی با رکورد 2500 روبرو می شوید. به همین خاطر در این زمینه باید دست به آزمون و خطا بزنید.

  • 21 ترفند مفید برای تب های گوگل کروم

منبع: TechWiser

منبع: دیجیکالا مگ

به "5 روش برای هک بازی دایناسور گوگل کروم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 روش برای هک بازی دایناسور گوگل کروم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید