مقصد مهاجم محبوب استقلال کجاست؟

به گزارش وبلاگ دبستانیها، به نوشته rmcsport شاید برخی اوقات دیاباته به خاطر سبک و ذکاوت های بزرگی که داشت هوادارانش را سرگرم می کرد، اما حالا هواداران استقلال در ایران و فوتبال آسیا به خوبی با این تحرکات و ذکاوت های شیخ شادمانی را لمس می نمایند، چون گلزنی های دیاباته و تأثیرگذاری او در بدو ورود به 32 سالگی در لیگ برتر ایران نشان می دهد این بازیکن از چه توانایی و قابلیت هایی برخوردار است.

مقصد مهاجم محبوب استقلال کجاست؟

مهاجم اهل اقتصادی که سابقه بازی برای بوردو و متز در لیگ یک فرانسه را دارد مدعی شد اصلاً به بازنشسته شدن در فوتبال ایران فکر نمی کند و رؤیای عظیم او بازگشت به فوتبال فرانسه جایی که روز ها و خاطرات خوشی در آن رقم زد، است. شیخ دیاباته گفت: هر اتفاقی ممکن است در این چند سال باقی مانده از دوران فوتبالم رخ بدهد، اما می خواهم کار خودم را در فوتبال اروپا به خاتمه برسانم و فرانسه می تواند یکی از اصلی ترین گزینه های من باشد.

او ادامه داد: نمی دانم کدام باشگاه و تیم می تواند رؤیای من را برآورده کند، اما اصلاً دوست ندارم بشنوم که شیخ دیاباته کار خود را در فوتبال ایران به خاتمه رسانده است. مطمئن باشید دوست دارم به فرانسه برگردم و برای این هدف کوشش می کنم. صادقانه اعتراف می کنم در تمام مدتی که از لیگ یک فرانسه دور بودم تنها رقابت هایی که به آن فکر کردم همین رقابت ها بود. البته من چالش های دیگری هم در ذهن دارم از جمله اینکه لیگ عربستان را هم تجربه کنم، اما نه خیلی زیاد و تنها برای یک سال.

ستاره کلیدی خط حمله استقلال، اما در راه برآورده شدن آخرین رؤیای فوتبالی خود قصد ندارد التماس باشگاهی را بکند. شیخ توضیح داد: نه، من نمی خواهم خواهش و درخواست کنم که بیایید با من قرارداد ببندید. می خواهم جایی بروم که هم باشگاه و هم طرفدارانش به من اعتماد داشته باشند و اگر این روز فرا برسد شک نکنید که به راحتی از آن نمی گذرم. قول می دهم که شیخ دیاباته هنوز تمام نشده و هنوز گل های زیادی می تواند در لیگ یک فرانسه با این همه خط دفاع لرزان به ثمر برساند.

با این پرده برداری از رؤیای عظیم شیخ دیاباته می توان گفت استقلالی ها که هنوز با تردید های زیادی در مورد مفاد قرارداد مهاجم گلزن اهل اقتصادی روبه رو هستند در این شرایط که تنها دو، سه سال از روز های طلایی این بازیکن برای رسیدن به رؤیای خود برای بازی در فرانسه و لیگ عربستان باقی مانده، برای حفظ او در سال آینده با دشواری های زیادی روبه رو خواهند بود به خصوص که شنیده می گردد مدیر برنامه های این بازیکن برحسب قراردادی که شیخ با استقلال دارد از هم اکنون با مشتریان او در حاشیه خلیج فارس از جمله یک باشگاه عربستانی وارد مذاکره شده تا در تابستان پیش رو دیاباته را به رؤیای دیگر خود یعنی بازی در لیگ سعودی برساند.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

به "مقصد مهاجم محبوب استقلال کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقصد مهاجم محبوب استقلال کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید