مرد بی خانمانی که بعد از برگزاری یک جشن تولد برای سگ هایش، زندگی اش تغییر کرد

به گزارش وبلاگ دبستانیها، حیوانات خانگی برای بسیاری شادی به ارمغان می آورند و آنها را از تنهایی بیرون می آورند. حتی کسانی که بی خانمان هستند، حس و حال مشابهی دارند.

مرد بی خانمانی که بعد از برگزاری یک جشن تولد برای سگ هایش، زندگی اش تغییر کرد

به تازگی اتفاق جالبی برای مردی به نام چوکو خوزه لوئیس ماتوس رخ داد. او روی پله های یک پارک محلی در بوکارامانگا در کلمبیا، در حال برگزاری جشن تولد برای دو سگش دیده شد.

ماتوس توله هایی به نام های شگی و ننا دارد. او کلاه مهمانی بر سر آنها گذاشته بود و این جمع دور یک کیک نشسته بودند. برای تکمیل جشن، او آهنگ تولدت مبارک را در حالی که شمع ها را روشن می کرد، اجرا کرد، کف زد و توله ها را نوازش کرد.

این چشم انداز تماشای بود و همه از تماشا اینکه یک فرد بی خانمان هم به فکر چنین چیزهایی است، روحیه خوبی گرفتند.

پس از تماشای جشن کوچک، شخصی که همه چیز را دیده بود به ماتوس نزدیک شد و از زندگی او پرسید. معلوم شد که ماتوس در چندسال گذشته، پس از فرار از خانه ای بدسرپرست ها، بی خانمان شده. اما علی رغم چالش های عظیمی که با آن روبرو بوده، او همواره مواظب بوده که از شگی و ننا به برترین نحوی که می توانسته مراقبت کند.

فردی که نزد ماتوس آمده بود، یک ویدئو از کل مهمانی تهیه نموده بود و آن را به صورت آنلاین به اشتراک گذاشت. این ویدئو همه گیر یا اصطلاحا وایرال شد و صدها هزار بازدید به دست آورد و بسیاری از تماشاگرها ترغیب شدند که به ماتوس یاری نمایند.

پارکی که جشن در آن برگزار گردید به جایگاهی برای یاری به ماتوس تبدیل شد. در این بین یکی به ماتوس یک گوشی اهدا کرد که آغاز ماجرای او شد. او با این گوشی آغاز به ارسال پست در اینستاگرام کرد و در مدت کوتاهی بیش از 182 هزار دنبال نماینده پیدا کرد.

حالا با این پیشرفت، آن ها اکنون سرپناهی برای زندگی پیدا نموده ان و ماتوس عشق خود را به سگ ها و سایر حیوانات در حساب خود به اشتراک می گذارد. او با شور و شوق در خصوص یاری به بهبود زندگی حیوانات خانگی صحبت می نماید. او پیراهن می سازد و می فروشد و بخشی از سود آن را به مبارزه با حیوان آزاری اختصاص می دهد.

ماتوس می گوید: در سال های زیادی که در خیابان زندگی می کردم، هرگز تنها نبودم، سگ های من همواره آنجا بودند تا روزهای غمگین زندگی ام را شاد نمایند و اکنون با هم به بسیاری از کسانی که به ما احتیاج دارند یاری می کنیم!

اینستاگرام او

منبع: یک پزشک

به "مرد بی خانمانی که بعد از برگزاری یک جشن تولد برای سگ هایش، زندگی اش تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرد بی خانمانی که بعد از برگزاری یک جشن تولد برای سگ هایش، زندگی اش تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید