شهر جدید هشتگرد برای پذیرش نیم میلیون نفر آماده می گردد

به گزارش وبلاگ دبستانیها، سرپرست شهرداری شهر جدید هشتگرد خاطرنشان کرد این شهر برای تکمیل مسکن مهر و پذیرش جمعیت 500 هزار نفری در حال آماده سازی است.

شهر جدید هشتگرد برای پذیرش نیم میلیون نفر آماده می گردد

به گزارش وبلاگ دبستانیها به نقل از ایرنا، ناصر امیرکاقتصادی ضمن تشریح اقدامات انجام گرفته برای آماده سازی شهرجدید هشتگرد در استان البرز از آغاز تکمیل پروژه های نیمه تمام زیر ساختی این شهر اطلاع داد. وی گفت: تا به امروز طرح ها و پروژه های عمرانی متعددی برای شهر جدید هشتگرد پیش بینی شده که بخشی از این پروژه ها مانند احداث بوستان های تفریحی، تسطیح اراضی، ایجاد فضای سبز، جدول گذاری، آسفالت، تامین روشنایی، احداث سالن های ورزشی و چند منظوره و سایر ملزومات نیمه کاره مانده است.

سرپرست شهرداری شهر جدید هشتگرد ادامه داد: به هیچ عنوان دنبال آغاز پروژه عمرانی جدید نیستیم و فقط تسریع در اتمام پروژه های نیمه تمام شهرداری در اولویت قرار گرفته است. بر همین اساس تکمیل بوستان های جلال آل احمد و پرستار، کاشت نهال، تامین روشنایی، نصب مبلمان شهری، بهسازی خاک، نصب ست های بازی بچه ها و ورزشی از اقدامات لازم برای تامین نیازهای عمومی شهرجدید هشتگرد است.

امیرکاقتصادی با اشاره به تسریع در ساخت بوستان شهریار واقع درفاز 2 شهر جدید هشتگرد اضافه نمود: این بوستان به وسعت 13 هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد ریال روزهای پایانی عملیات عمرانی خود را طی می نماید و این جدیت در اتمام پروژه سالن ورزشی واقع در فاز 7 این شهر دیده می گردد، در زمان حاضر این سالن با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال مراحل تکمیلی را می گذراند.

سرپرست شهرداری شهر جدید هشتگرد بیان نمود: با وجود مسائل اقتصادی و درآمدی، کوشش ها براین است تا این شهر برای سکونت جمعیت نیم میلیون نفری آماده سازی گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "شهر جدید هشتگرد برای پذیرش نیم میلیون نفر آماده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهر جدید هشتگرد برای پذیرش نیم میلیون نفر آماده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید