ستاره هایی که شاید از دست پرسپولیس بپرند

به گزارش وبلاگ دبستانیها، باشگاه پرسپولیس فعال ترین تیم در بازار نقل وانتقالات تابستانی بوده و با توجه به از دست قهرمانی لیگ بیست ویکم، سرخ پوشان آغاز زودهنگامی در بازار تابستانی داشتند تا براساس نقاط ضعف تیم شان و فهرست ارائه شده از سوی گل محمدی، نفرات نو را جذب نمایند و تیم شان را در جهت قهرمانی لیگ بیست ودوم قرار بدهند.

ستاره هایی که شاید از دست پرسپولیس بپرند

یحیی گل محمدی که روز دوشنبه به ساختمان باشگاه پرسپولیس رفت و با مدیران باشگاه جلسه ای را برگزار کرد، بعد از اتمام جلسه خود جمله مهمی را به زبان آورد و ضمن رضایت از آغاز پیروز سرخ پوشان در بازار تابستانه، تداوم این عملکرد پیروز را از مدیران باشگاه خواهان شد. گل محمدی هم چنین اشاره ای به توقف در مذاکره با چند بازیکن داشت.

سرمربی پرسپولیس در شرایطی نسبت به عدم احتمال جذب بازیکنان مدنظرش موضع گیری کرد که به نظر می رسد سه بازیکن مخاطب صحبت های گل محمدی بودند؛ محمد خدابنده لو، سعید صادقی و سجاد شهباززاده.

پیشنهاد اقتصادی ویژه خدابنده لو را از پرسپولیس دور کرد؟

گل محمدی برای تقویت تیمش در پست هافبک دفاعی در پی جذب احمد نوراللهی بود اما ماندن نوراللهی در شباب الاهلی باعث شد تا سرمربی سرخ پوشان نام محمد خدابنده لو را به مدیران باشگاه اعلام کند. هافبک جوان فصل گذشته ذوب آهن که عملکرد درخشان را از خود در جمع سبزپوشان اصفهانی به جای گذاشت و حالا با چند پیشنهاد بزرگ روبرو شده است.

خدابنده لو که مذاکرات مثبتی با مدیران پرسپولیس داشت، حالا یک پیشنهاد اقتصادی ویژه از سوی یکی از تیم های صنعتی حاضر در لیگ برتر (گل گهر) دریافت نموده تا برای پیوستن به جمع سرخ پوشان مرکز مردد گردد.

هافبک 22 ساله ذوب آهن احتمالاً طی روزهای آینده تصمیم نهایی خود را خواهد گرفت، اما آن چه معین است این که او از پرسپولیس فاصله گرفته و شانس حضورش در جمع سرخ پوشان کم رنگ شده است و به نظر می رسد بعد از ناکامی در جذب نوراللهی، یحیی گل محمدی پیروز به در اختیار گرفتن محمد خدابنده لو هم نخواهد شد و باید به سراغ گزینه تازه ای برود.

بهترین پاسور لیگ در پنج راهی انتخاب تیم تازه!

سعید صادقی یکی از چهره های شاخص بازار نقل وانتقالات تابستانه است. او به واسطه درخشش در لباس گل گهر و کسب عنوان بهترین پاسور لیگ بیست ویکم و البته عنوان موثرترین بازیکن فصل با 14 پاس گل و 7 گل، مشتریان دست به نقد پرشماری را دارد و هنوز تیم تازهش را انتخاب ننموده است.

صادقی که به تازگی از اردوی ملی بازگشته، از استقلال، پرسپولیس، سپاهان و فولاد پیشنهاد دریافت نموده و هنوز تصمیم نهایی اش را نگرفته است. وینگر باتجربه گل گهر پیشنهادهای اقتصادی خود را در مقابل خود می بیند و بعضی برآورد ها حاکی از آن است که باشگاه پرسپولیس در جهت جذب سعید صادقی نسبت به رقبایش شانس کمتری دارد.

محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس اعلام نموده بود که سرخ پوشان با صادقی به توافق نهایی رسیده اند اما ادعای محمدی خیلی زود از سوی مدیربرنامه های ستاره گل گهر تکذیب شد تا معین گردد هنوز تیم تازه سعید صادقی نهایی نشده است.

یحیی گل محمدی در صورت ناکامی در جذب سعید صادقی، احتمالا یک وینگر دیگر را به مدیران باشگاه معرفی خواهد نمود. سرمربی پرسپولیس هرچند امیدوار است گره از مذاکرات باشگاه با صادقی باز گردد و او بتواند شاه ماهی نقل وانتقالات تابستانی را به عضویت تیم خود در بیاورد.

پیشنهاد استقلال علیه یاغی شدن شهباززاده؟

سجاد شهباززاده گزینه اول یحیی گل محمدی برای تقویت خط حمله پرسپولیس محسوب می گردد. شهباززاده که فصل خوبی را در سپاهان گذراند، مذاکرات متعددی را با مدیران باشگاه پرسپولیس انجام داده و تصور می شد که او با امضای قراردادی به جمع سرخ پوشان اضافه گردد اما دریافت پیشنهاد از سوی مدیران استقلال باعث شد تا شهباززاده برای پیوستن به پرسپولیس و اضافه شدن به جمع یاغی های فوتبال ایران، مردد گردد.

یحیی گل محمدی در صورت ناکامی در جذب شهباززاده و با توجه به مصدومیت عیسی آل کثیر و جدایی احتاقتصادی شرزود تمیروف و حامد پاکدل، کار سختی برای چینش خط حمله تیمش در لیگ بیست ودوم خواهد شد. هر چند که گفته می گردد سرمربی پرسپولیس نام یک مهاجم خارجی را هم به مدیران باشگاه ارائه نموده است تا در کنار مهاجم داخلی، یک خرید خارجی هم سرخ پوشان در خط حمله داشته باشند اما مطمئنا ناکامی در تغییر نظر سجاد شهباززاده باعث وارد شدن لطمه ای جدی به برنامه های کادرفنی پرسپولیس در بازار نقل وانتقالاتی خواهد شد.

منبع: فوتبال 360

منبع: فرارو

به "ستاره هایی که شاید از دست پرسپولیس بپرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره هایی که شاید از دست پرسپولیس بپرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید