سازمان لیگ مجوز حضور 150 تماشاگر را در سالن داده بود!

به گزارش وبلاگ دبستانیها، داود پرهیزکار درباره اتفاقات و حواشی اتفاق افتاده در فینال برگشت لیگ برتر فوتسال و درگیری های دو تیم مس و گیتی پسند گفت: این اتفاقات در شان فرهنگ و فوتسال ما نبود. کاش بازیکنان و مربیان و مدیران سعه صدر داشتند و کام قهرمانی را شیرین تر می کردند. این برخوردها از سوی سازمان لیگ و کمیته فوتسال رد شده است و مطمئن باشید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با خاطیان برخورد خواهد نمود تا از این به بعد شاهد چنین صحنه هایی در فوتسال نباشیم.

سازمان لیگ مجوز حضور 150 تماشاگر را در سالن داده بود!

رئیس کمیته فوتسال که با رادیو تهران مصاحبه می کرد، به حضور تعداد زیادی از تماشاگران در سالن اشاره نمود و اضافه نمود: نزدیک 150 یا 160 تماشاگر در سالن حضور داشتند. ظاهراً در سازمان لیگ تصمیم گرفته بودند بازی با تماشاچی باشد چون هم تماشاگر اصفهانی در سالن بود هم تماشاگر تبریزی. این نشان می دهد در هیات رئیسه سازمان لیگ توافق نموده اند تعدادی تماشاچی در سالن حضور داشته باشد. این شاید یکی از عوامل مشکلاتی بود که در فینال رخ داد. تماشاگران تحریک می کردند و حرفهایی که نباید، زده می شد.

پرهیزکار درباره احتمال ابتلای تماشاگران به ویروس کرونا، توضیح داد: مقابل درب ورودی سالن پزشک بود و تست هایی صورت می گرفت و پیش بینی اجرا شده بود. این تصمیم را ظاهراً سازمان لیگ گرفته بود. شاید خدا خواست این اتفاق (شیوع کرونا) بیافتد که تماشاگر کامل به سالن نیاید چون احتمال بود اتفاقات بدتری رخ بدهد.

وی همچنین در پاسخ به این سئوال که چرا تلاشی برای بیرون کردن تماشاگران از سالن صورت نگرفته است؟ اظهار کرد: سازمان لیگ از سال گذشته مسئولیتش از کمیته فوتسال جدا شد و هیات رئیسه سازمان لیگ تصمیمات مربوط به لیگ را می گیرد؛ اینکه تماشاگر بیاید یا چند نفر بیاید و چطور برگزار گردد. آنها تصمیم می گیرند بازی به چه شکل برگزار گردد. این اتفاقات به ضرر فوتسال است.

رئیس کمیته فوتسال ادامه داد: من هم به احترام شما حاضر به پاسخگویی شدم چون احساس می کنم هرچند از نظر کاری با سازمان لیگ دو بخش جدا هستیم ولی فوتسال کشورمان در نهایت از این اتفاقات متضرر می گردد و در شان و شخصیت فوتسال و فرهنگ ایرانی ما نیست. امیدوارم این اتفاقات یک روز تمام گردد و ما از دیدن فوتسال لذت ببریم. بعد از فینال به جای اینکه از لذت های فوتسال صحبت کنیم درباره حواشی صحبت می کنیم.

پرهیزکار در انتها درباره اختلافاتی که گفته می گردد سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال با کمیته فوتسال و حسین شمس بر سر تورنمنت تایلند دارد، گفت: اگر قرار بر برنامه ریزی باشد، باید سرمربی تیم ملی از جزئیاتش اطلاع داشته باشد. ما با آقای ناظم الشریعه صحبت کردیم. پیشنهاد دادیم که این فرصت حضور در تورنمنت تایلند هست آنهم به خاطر شرایط خاصی که سال جاری داشتیم چون نتوانستیم بازی تدارکاتی فراهم کنیم. الان هم کنفدراسیون آسیا قطعی تاریخ جام ملت های آسیا را تعیین ننموده و فقط پیشنهاد آبان را داده است. حتی میزبان مسابقات هم قطعی نیست.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سازمان لیگ مجوز حضور 150 تماشاگر را در سالن داده بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان لیگ مجوز حضور 150 تماشاگر را در سالن داده بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید