راه اندازی پویش کریمانه در دانشگاه شریف برای یاری به خانواده های متاثر از کرونا

به گزارش وبلاگ دبستانیها، پویش کریمانه خانواده شریف در دانشگاه شریف قرار است ده هزار بسته حمایتی را میان خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع کند.

راه اندازی پویش کریمانه در دانشگاه شریف برای یاری به خانواده های متاثر از کرونا

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ دبستانیها به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، شیوع کرونا در ایران باعث شده کسب وکارهایی تعطیل گردد و کارگرها و پدرها و مادران روزمزدی درآمدشان را از دست بدهند. به همین دلیل خانواده دانشگاه صنعتی شریف آستین همت را بالا زده و سعی دارد در حد وسع و توان خودش به یاری خانواده های آسیب دیده از این بحران بشتابد.

خیریه هیأت الزهراء (س) دانشگاه صنعتی شریف مسئولیت کارهای شناسایی و مدیریت و هماهنگی و اجرایی را به عهده گرفت و با همکاری و همیاری استادان و دانشجویان و فارغ التحصیلان و گروه های مختلف دانشجویی پویش کریمانه خانواده شریف شکل گرفت.

در این پویش قرار است ده هزار بسته حمایتی تهیه و میان خانواده های نیازمند در سطح شهر تهران توزیع گردد. شناسایی خانواده ها نیز با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره)، قرارگاه هماهنگی امام رضا (ع) و رابطین معتمد مردمی صورت می گیرد.

بسته های حمایتی شامل ارزاق خوراکی همچون برنج، ماکارونی، روغن، تن ماهی، سویا، رب، عدس، نخود، چای، خرما، قند، شکر و حلواشکری است و قیمت تقریبی هر بسته 300 هزار تومان می گردد.

در هفته گذشته هزار بسته اولیه این طرح آماده شده و در روزهای 5 و 6 اردیبهشت در مناطق 19 و 20 شهر تهران توزیع شد. سایر بسته ها نیز در روزهای آینده تهیه و در مناطق شناسایی شده پخش می گردد. فرایند تهیه و بسته بندی این بسته ها با یاری دانشجوها و استادان و مسئولین دانشگاه و در صحن مسجد دانشگاه انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "راه اندازی پویش کریمانه در دانشگاه شریف برای یاری به خانواده های متاثر از کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی پویش کریمانه در دانشگاه شریف برای یاری به خانواده های متاثر از کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید