خبرنگاران 6 هزار زندانی خراسان رضوی به مرخصی نوروزی رفتند

به گزارش وبلاگ دبستانیها، مشهد-خبرنگاران- مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان رضوی گفت: در راستای سیاست های قوه قضائیه و اجرای بخشنامه رییس این قوه 6 هزار و 172 نفر از زندانیان استان به مرخصی نوروزی رفتند.

خبرنگاران 6 هزار زندانی خراسان رضوی به مرخصی نوروزی رفتند

خشایار جمشیدی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ دبستانیها اضافه نمود: در راستای بازسازگاری اجتماعی و ایجاد زمینه آرامش روانی و سلامت روحی خانواده زندانیان و حضور محکومان در محیط گرم خانواده در ایام عید نوروز و به مناسبت اعیاد مبارک رجبیه و اجرای بخشنامه هفتم اسفند ماه گذشته ریاست قوه قضائیه این تعداد از محکومان واجد شرایط به مرخصی اعزام شدند.

وی ادامه داد: مرخصی مذکور برای افرادی که در ایام مرخصی رفتار غیرقانونی و مجرمانه ای نداشتند با مجوز دستگاه قضایی به مدت 15روز دیگر و تا انتها فروردین ماه تمدید شد.

11 زندان به همراه کانون اصلاح و تربیت و اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی چناران زیر پوشش اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان رضوی است.

بر اساس اعلام مسوولان قضایی خراسان رضوی شمار زندانیان این استان 6.4 میلیون نفر جمعیتی با کاهش طی سال های گذشته به 16 هزار نفر در سال 98 رسیده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 6 هزار زندانی خراسان رضوی به مرخصی نوروزی رفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 6 هزار زندانی خراسان رضوی به مرخصی نوروزی رفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید