جریمه پیکان، تارتار و بازیکنان سپاهان و ذوب آهن

به گزارش وبلاگ دبستانیها، مطابق آخرین آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه پیکان و نیز سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان با جریمه اقتصادی روبرو شدند.

جریمه پیکان، تارتار و بازیکنان سپاهان و ذوب آهن

به گزارش وبلاگ دبستانیها و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی جدیدترین آرای خود را صادر کرد که به توضیح زیر است:

در ملاقات دو تیم ذوب آهن و سپاهان از هفته چهارم لیگ برتر، جلال الدین محمدی بازیکن تیم سپاهان به علت بدرفتاری با بازیکن حریف که منتهی به اخراج شد، به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بعلاوه حسین مجلی شنانی، بازیکن تیم ذوب آهن به علت بدرفتاری با بازیکن حریف، به پرداخت 40 میلیون ریال محکوم شد.

در ملاقات دو تیم پیکان و ذوب آهن در هفته سوم مسابقات لیگ برتر، باشگاه پیکان به علت رفتار غیر ورزشی از سوی کادر فنی، به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بعلاوه مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن به علت رفتار غیر ورزشی، به پرداخت 50 میلیون ریال محکوم شد.

در ملاقات نود ارومیه و شاهین دهداری تهران از سری مسابقات جام حذفی، احد حاج کریمی و حجت پیروزفر مربیان تیم نود ارومیه هرکدام به پرداخت 30 میلیون ریال و حسن مصطفی زاده (تدارکات) و یحیی بهاری (مربی) از این تیم، به ترتیب به پرداخت 20 میلیون ریال و 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

ضمن اینکه امیرهاشم توکلی و محسن شاکر، مربیان تیم شاهین دهداری تهران به علت بدرفتاری در قبال تیم حریف، به ترتیب 30 میلیون ریال و 20 میلیون ریال جریمه شدند.

در ملاقات دو تیم زینت سبز تبریز و مینو خرمدره زنجان از سری مسابقات لیگ دسته سوم کشور، تیم مینو خرمدره زنجان به علت مسئول شناخته شدن در عدم برگزاری مسابقه، علاوه بر 3 بر صفر بازنده اعلام کردن تیم مینو خرمدره، این تیم به پرداخت 150 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "جریمه پیکان، تارتار و بازیکنان سپاهان و ذوب آهن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه پیکان، تارتار و بازیکنان سپاهان و ذوب آهن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید