بابایی: نظام نوآوری شهر برای ابرشهر تهران تدوین می گردد

به گزارش وبلاگ دبستانیها، آخرین روش پیشرفت کشور های در حال توسعه در حوزه نوآوری و فناوری، تهیه نظام ملی نوآوری، بخشی، منطقه ای و شهری است.

بابایی: نظام نوآوری شهر برای ابرشهر تهران تدوین می گردد

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ دبستانیها، مهدی بابایی عضو شورای اسلامی شهر تهران، در رویداد استارت آپ های هوشمندسازی و نوآوری شهری گفت: آخرین روش پیشرفت کشور های در حال توسعه در حوزه نوآوری وفناوری، تهیه نظام ملی نوآوری، بخشی، منطقه ای و شهری است.

وی تاکید نمود: در حال حاضرنظام نوآوری ملی برای کشورمان تدوین شده، ولی نظام نوآوری شهری با مقتضیات شهر های مختلف کشور هنوز تدوین نشده است.

بابایی تاکید نمود: ما در حال حاضر در حال تهیه مقدمات تهیه این نظام نوآوری شهر، برای ابر شهر تهران هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در حال حاضر به وسیله معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شورای عالی انقلاب فرهنگی، الزاماتی برای اکوسیستم نوآوری شهر تهران تهران تدوین شده، اما اگر می خواهیم شاهد تحول جدی در این عرصه باشیم تهیه نظام نوآوری شهر تهران ضرورتی انکارناپذیر است.

به گفته وی، در حال حاضر با کوشش کمیته شفافیت و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر تهران تهیه این نظام نامه آغاز شده و امیدوارم با جدیتی که در اعضا و ریاست این کمیته وجود دارد، شاهد تدوین این نظام نامه در طول دوران تصدی شورای ششم باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران؛ ایجاد پارک علم و فناوری حوزه مدیریت شهری جهت استفاده از توان دانشمندان جوان ایرانی در حل مسائل شهرداری ها و بعلاوه برنامه ریزی استراتژیک شهر هوشمند را لازم و حیاتی دانست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بابایی: نظام نوآوری شهر برای ابرشهر تهران تدوین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بابایی: نظام نوآوری شهر برای ابرشهر تهران تدوین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید