افتتاح دو پارکینگ تازه طبقاتی در تهران ، این دو در کدام منطقه ها هستند؟

به گزارش وبلاگ دبستانیها، مدیرعامل سازمان عمرانی منطقه ها شهرداری تهران گفت: ساخت پارکینگ طبقاتی در منطقه ها 14 و 15 را در دست داریم که هر دو با هم ظرفیت هزار خودرو را دارند که پارکینگ نخست در یک ماه آینده و پارکینگ دوم به مدت دو ماه بعد به بهره برداری خواهد رسید.

افتتاح دو پارکینگ تازه طبقاتی در تهران ، این دو در کدام منطقه ها هستند؟

به گزارش وبلاگ دبستانیها، هادی حق بین در حاشیه افتتاح بوستان ایرانیان با بیان این مطلب اضافه کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته در معاونت فنی و عمرانی، 11 پروژه تا خاتمه سال و همزمان با دهه فجر به افتتاح خواهد رسید بنابراین تقریباً 11 پروژه و 11 شنبه در خدمت مردم برای افتتاح پروژه ها خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان عمرانی منطقه ها شهرداری تهران با بیان اینکه بوستان دیگری در منطقه 17 با جدیت درحال ساخت است، عنوان نمود: به منظور افزایش سرانه فضای سبز، حداکثر دو ماه دیگر این بوستان در اختیار سازمان بوستان ها قرار گیرد.

حق بین درباره برطرف معضل کمبود پارکینگ در بافت فرسوده شهر تهران هم گفت: به همین دلیل ساخت پارکینگ طبقاتی در منطقه ها 14 و 15 را داریم. این دو پارکینگ ظرفیت هزار خودرو را دارند که پارکینگ نخست در یک ماه آینده و پارکینگ دوم به مدت دو ماه بعد به بهره برداری خواهد رسید.

ساخت 9 پایگاه مدیریت بحران تا خاتمه سال

او درباره پروژه های مدیریت پیشگیری و بحران، شرح داد: تکمیل پایگاه های پشتیبانی بحران در دستور کار قرارگرفته است و در همین دوره چهار پایگاه را تحویل داده ایم. برنامه ریزی شده تا پنج پایگاه دیگر در ماه های آینده به مدیریت بحران تحویل داده گردد.

مدیرعامل سازمان عمرانی منطقه ها شهرداری تهران با تأکید براینکه بازپیرایی و ارتقاء سطح کیفی شهر در میدانگاه ها جزو دستور کار معاونت فنی و عمران است، اضافه کرد: در چندماه گذشته دو میدانگاه تحویل داده شده است و برنامه ریزی شده تا دو میدانگاه دیگر در منطقه ها 6 و 2 تا دو ماه آینده به افتتاح برسد.

ایمن سازی گودهای پرخطر تهران

حق بین درباره برطرف خطر از گودهای پرخطر نیز گفت: با اولویت و تأکید ویژه شهردار تهران، بهسازی گود فاز 2 میلاد به صورت شبانه روزی از سه ماه گذشته در دستور کار قرار گرفته است. به طوری که بخش بزرگی از زیرسازی صورت گرفته و وارد مرحله روسازی شده ایم.

او در ادامه گفت که تفاهم نامه ای نیز با سازمان آتش نشانی به امضاء رسیده است که به زودی کلنگ آن بر زمین زده خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "افتتاح دو پارکینگ تازه طبقاتی در تهران ، این دو در کدام منطقه ها هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح دو پارکینگ تازه طبقاتی در تهران ، این دو در کدام منطقه ها هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید