اعلام وفاداری ولیعهد سابق به پادشاه اردن

به گزارش وبلاگ دبستانیها، ولیعهد سابق اردن با امضای نامه ای پس از ملاقات با عمویش بر وفاداری خود به برادر ناتنی و پادشاه کشورش تأکید کرد.

اعلام وفاداری ولیعهد سابق به پادشاه اردن

به نقل از عربی21، دربار سلطنتی اردن شامگاه دوشنبه متن نامه ای را که توسط حمزه بن الحسین، برادر ناتنی عبد الله دوم، پادشاه اردن و ولیعهد سابق این کشور امضا شده است را منتشر کرد.

شاهزاده حمزه در این پیغام بر وفاداری به عبد الله دوم تأکید کرد و نوشت: من همچنان به عهد و پیمان آبا و اجدادی مان پایبند هستم و همواره یار و یاور پادشاه و ولیعهد ایشان خواهم بود.

در این نامه آمده است: همه ما برای حمایت از اردن و منافع ملی آن پشت پادشاه می ایستیم و منافع کشور را بر هر چیزی ترجیح می دهیم.

ولیعهد سابق اردن در ادامه آورده است: عبدالله دوم امانتدار حکمرانی خاندان هاشمی است و با پیشبرد امور بر اساس رویکرد پدران و نیاکان خود، ساختار کشور مبتنی بر قانون اساسی و دیگر قوانین با آگاهی و انسجام ملت و نهادهای ملی تثبیت شده و همین مسئله نیز کشورش را قادر ساخته تا با همه خطرها و چالش های پیش رو مقابله کند و بر آنها پیروز گردد.

دربار سلطنتی اردن در ادامه گزارش داد که شاهزاده حسن بن طلال، عموی حمزه در حضور شاهزاده های هاشمی اردن با وی ملاقات کرد.

طبق این گزارش، این ملاقات در خانه حسن انجام شد و در سرانجام منجر به امضای نامه مذکور توسط ولیعهد سابق اردن شد.

دربار سلطنتی اردن پیش از این نیز در بیانیه ای اعلام نموده بود که عبد الله دوم پرونده حمزه را به عمویش حسن بن طلال سپرده است.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "اعلام وفاداری ولیعهد سابق به پادشاه اردن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام وفاداری ولیعهد سابق به پادشاه اردن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید